מדיניות החזרי כספים
יש לנו מדיניות החזרה של 21 יום, כלומר ברשות הלקוח 21 יום לאחר שקיבל את הפריט, לבקש החזר.
כדי להיות זכאי להחזר, הפריט שלך חייב להיות באותו מצב שקיבלת אותו, לא בלוי או לאחר שימוש, עם תגים ובאריזה המקורית שלו. תזדקק גם לקבלה או להוכחת הרכישה.
כדי להתחיל בתמורה, ניתן ליצור איתנו קשר בכתובת roy@saorsa.co.il. אם ההחזר שלך יתקבל, אנו נשלח לך תווית משלוח חזרה, וכן הוראות כיצד ולאן לשלוח את החבילה שלך. פריטים שנשלחו אלינו ללא בקשה תחילה לא יתקבלו.
תמיד תוכל ליצור איתנו קשר לכל שאלה חזרה בכתובת roy@saorsa.co.il.
נזקים ונושאים
אנא בדוק את הזמנתך בקבלה ופנה אלינו באופן מיידי אם הפריט פגום, או אם אתה מקבל את הפריט הלא נכון, כדי שנוכל להעריך את הבעיה ולתקן אותה.
חריגים / פריטים שאינם ניתנים להחזרה
לא ניתן להחזיר פריטים שנעשה בהם שימוש.
למרבה הצער, איננו יכולים לקבל החזרות על פריטי מכירה או כרטיסי מתנה.
חילופי דברים
הדרך המהירה ביותר להבטיח שתשיג את מה שאתה רוצה היא להחזיר את הפריט שברשותך, וברגע שהתמורה תתקבל, בצע רכישה נפרדת עבור הפריט החדש.
החזרים
אנו נודיע לך לאחר שקיבלנו ונבדוק את החזרתך אם ההחזר אושר או לא. אם יאושר, יוחזר כספך באופן אוטומטי על אמצעי התשלום המקורי שלך. זכור כי הדבר עשוי לקחת מעט זמן עד שהבנק או חברת כרטיסי האשראי שלך יעבדו וירשמו את ההחזר.
Payment Methods
Credit / Debit Cards